טל': 03-6299999

"מבית ד. מאור משרד עורכי דין"​

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מבית ד. מאור משרד עורכי דין"​

עורך דין מסחרי

מחפשים עו"ד מומחה בדינים מסחריים?

חשוב ותדעו מה הם הדברים החשובים ביותר

לבחירת עו"ד מסחרי!

תחום הדינים המסחרי הינו מורכב וכל טעות יכולה לעלות לכם הרבה כסף. לכן חשוב ביותר לבחור עורך דין מומחה בתחום שילווה אתכם בעסקאות מסחריות.

במאמר בעמוד זה העלנו נקודות חשובות בדרך לבחירת עו"ד מסחרי.

בראש ובראשונה חשוב שהעורך דין שתבחרו יהיה מומחה התחום המסחרי, בקיא בדיני מסחר ובעל ניסיון בחוזם מסחריים – בארץ ובחו"ל.

ראיה משפטית חדה בשילוב עם ניסיון גם בתחום העסקי – הם יתרון מובהק, שיתנו שיספקו מקסימום הגנה על האינטרסים שלכם!

אתה מוזמנים למלא פרטים ולפנות בטופס המקוון בעמוד, ואחד מעו"ד הדין המומחים בדינים מסחריים של דין נט יחזור אליכם בהקדם – ללא עלות וללא התחייבות!

תחומי העיסוק של עורכי דין מסחרי כוללים דיני חוזים, ייעוץ משפטי לחברות, הסכמי עבודה, דיני חברות ותאגידים, מכרזים, השקעות, ליטיגציה, הקמת חברות או פירוקן, סימני מסחר וזכויות קניין, צרכנות, רכישות ואף דיני אינטרנט.

ניתן לראות כי בכל תחום הקשור לעולם הסחר, הוא תחום העיסוק של עורכי דין מסחרי, אשר אינו מייצג אדם אלא ישות משפטית, כמו חברה, תאגיד או עמותה. אם עומד אדם מטעם אותה היישות למשפט, הוא עשוי לייצג אותו אך לא כאדם פרטי אלא כחלק מיישות זו.

הייצוג של עורכי דין מסחרי מתבצע מול הרשויות, ביניהן משרדי הוצאה לפועל, רשויות המס, רשם החברות, רשם סימני מסחר, רשם הפטנטים, רגולטורים, מרשם המקרקעין, מס הכנסה וועדות ממשלתיות.

עורך הדין מקבל ייפוי כוח מהחברה וכך הוא יכול לפעול בשמה, תוך שמירה על חסיון בינו לבין הלקוח, הלא הוא הארגון, או החברה. הוא נגיש למסמכיה החברה ואינו מחויב למסור או לפרסם מידע הידוע לו על החברה אותה הוא מייצג.

עו"ד מסחרי

אם החברה מנהלת עסקאות בין לאומיות, מייצג אותה עו"ד מסחרי שבקיא גם בהלכות מדינות שונות, או שהוא נעזר במשרדים מהמדינה הרלוונטית, המכירים את החוק המקומי על בוריו.

ברוב המקרים עוסק עו"ד מסחרי בייצוג החברה במגוון רחב של סיטואציות, ופחות במשפט. לכן, בחירת עו"ד מסחרי צריכה להיות מושתתת יותר על איש מקצוע בעל יכולות מרשימות בהובלת תהליכים, בניהול משא ומתן, במציאת פתרונות מול הרשויות השונות וייעול ההתנהלות בחברה אותה הוא מייצג, זאת בנוסף ליכולותיו המשפטיות.

 

חייגו לקבלת ייעוץ ללא עלות