עורך דין לדיני עבודה

עבודה
  • מחשבון לחישוב הלנת שכר

חישוב הלנת שכר

בפורטל עורכי הדין דין נט תוכלו להתייעץ עם עורך דין בעלי ידע וניסיון רב בדיני עבודה, השאירו את הפרטים שלכם

מוזמנים לפנות בכל שאלה

• ייעוץ רפואי

מהן מחלות מקצוע?

מהן מחלות מקצוע? תקנות הביטוח הלאומי מפרטות רשימה של מחלות אשר ייחשבו כמחלות מקצוע, דהיינו  כל מחלה אשר נגרמה בעקבות

• בחורה שהלינו לה את פיצויי הפיטורין

הלנת פיצויי פיטורין

מועד תשלום פיצויי פיטורין פיצויי פיטורים ישולמו במועד בו הופסקו יחסי עובד מעביד או בכל מועד שנקבע לפי הסכם קיבוצי

• טפסים הקשורים לעבודה

עורך דין לענייני עבודה

בין שלל החוקים חשוב למנות את: חוק שכר מינימום, חוק חופשה שנתית, חוק עבודת נשים, חוק העסקת בני נוער, חוק

הודעה מוקדמת לפיטורין

חוק הודעה מוקדמת לפיטורין ולהתפטרות מעסיק שמעוניין לתת לעובד הודעת פיטורין לא מחויב לפרט בגוף ההודעה המוקדמת את הנסיבות לפיטורים,

• עורך דין לענייני עבודה עם לקוחות

עורך דין לדיני עבודה

עורך דין לדיני עבודה עובדים רבים לא מודעים אפילו לזכויות הרבות שיש להם במקום העבודה, זכויות שמעוגנות בחוק ואי כיבוד

• אדם שפוטר מחזיק טפסים לצורך קבלת דמי אבטלה

דמי אבטלה למפוטר

דמי אבטלה הינו תשלום חודשי קבוע המשולם לעובדים מובטלים וחסרי עבודה, לכל השאלות:  מי זכאי לדמי אבטלה, איך חותמים אבטלה,

• אישה עצובה בעקבות הרעת תנאים בעבודה

הרעת תנאים בעבודה

חוק פיצויי פיטורין חוק פיצויי פיטורין מסדיר את נושא הפיצויים במקרים בהם עובדים פוטרו על ידי מעסיקים, כמו כן החוק

• פתקית עם כיתוב משכורות

משכורות בישראל

פורטל עורכי הדין דין מציע לכם שירות משפטי מעורך דין המתמחה והעוסק בנושא המשכורות בישראל, השאירו את הפרטים שלכם בפורטל

מוזמנים לפנות בכל שאלה