עורך דין לדיני עבודה

עבודה
  • מחשבון לחישוב הלנת שכר

חישוב הלנת שכר

בפורטל עורכי הדין דין נט תוכלו להתייעץ עם עורך דין בעלי ידע וניסיון רב בדיני עבודה, השאירו את הפרטים

מוזמנים לפנות בכל שאלה

• ייעוץ רפואי

מהן מחלות מקצוע?

תקנות הביטוח הלאומי מפרטות רשימה של מחלות אשר ייחשבו כמחלות מקצוע, דהיינו  כל מחלה אשר נגרמה בעקבות וכתוצאה מעבודה והמפורטת

• בחורה שהלינו לה את פיצויי הפיטורין

הלנת פיצויי פיטורין

מועד תשלום פיצויי פיטורין פיצויי פיטורים ישולמו במועד בו הופסקו יחסי עובד מעביד או בכל מועד שנקבע לפי הסכם קיבוצי

• טפסים הקשורים לעבודה

עורך דין לענייני עבודה

בין שלל החוקים חשוב למנות את: חוק שכר מינימום, חוק חופשה שנתית, חוק עבודת נשים, חוק העסקת בני נוער, חוק

• אדם שקיבל הודעה לפני פיטורין מעיין במסמך

הודעה מוקדמת לפיטורין

חוק הודעה מוקדמת לפיטורין ולהתפטרות מעסיק שמעוניין לתת לעובד הודעת פיטורין לא מחויב לפרט בגוף ההודעה המוקדמת את הנסיבות לפיטורים,

• עורך דין לענייני עבודה עם לקוחות

עורך דין לדיני עבודה

עו"ד עבודה עובדים רבים לא מודעים אפילו לזכויות הרבות שיש להם במקום העבודה, זכויות שמעוגנות בחוק ואי כיבוד שלהן נחשב

• אדם שפוטר מחזיק טפסים לצורך קבלת דמי אבטלה

דמי אבטלה למפוטר

דמי אבטלה הינו תשלום חודשי קבוע המשולם לעובדים מובטלים וחסרי עבודה, לכל השאלות:  מי זכאי לדמי אבטלה, איך חותמים אבטלה,

• אישה עצובה בעקבות הרעת תנאים בעבודה

הרעת תנאים בעבודה

חוק פיצויי פיטורין חוק פיצויי פיטורין מסדיר את נושא הפיצויים במקרים בהם עובדים פוטרו על ידי מעסיקים, כמו כן

• פתקית עם כיתוב משכורות

משכורות בישראל

פורטל עורכי הדין דין מציע לכם שירות משפטי מעורך דין המתמחה והעוסק בנושא המשכורות בישראל, השאירו את הפרטים שלכם בפורטל

מוזמנים לפנות בכל שאלה