טל': 03-6299999

"מבית ד. מאור משרד עורכי דין"​

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מבית ד. מאור משרד עורכי דין"​

עורך דין צוואה

נקלעתם לסכסוך ירושה?

יש דרך לנהל את זה בחוכמה וברגישות.

צוואות וירושות הוא אחד התחומים בעלי הרגישות הגבוהה ביותר מצד אחד והסבוכים מצד שני.

נדרשת מידה רבה של תחכום, בקיאות ברזי התחום ורגישות רבה לנהל הליך של סכסוך ירושה.

פנו בטופס המצורף לעורכי הדין של דין-נט, מומחים בדיני צוואות וירושות וקבלו ליווי אישי, מקצועי ורב ניסיון

 ללא החייבות!

צוואה: מהווה כלי רב עצמה, כך שאדם מסוגל להמשיך לשלוט ברכושו אפילו לאחר מותו, מדובר באמירת ציווי המנוסחת במסמך משפטי רגיש ביותר, במסגרתו מורה אדם מה ייעשה ברכושו המכונה "עזבון" בעת מותו. "החופש לצוות" מושתת על חוק יסוד – כבוד האדם וחירותו ומכיר בזכות הקניין של אדם כזכות יסוד, מסמך זה ייערך בדקדקנות ויסודיות ע"י עורך דין צוואות.

ירושה: במקרים בהם מנוח לא הותיר צוואה במותו ו/או במקרים בהם צוואה נפסלה, אנו נפעל על פי חוק הירושה, תשכ"ה- 1965. לפיו היורשים החוקיים הם: בן זוג של המנוח, ילדי המנוח צאצאיהם, הורי המנוח וצאצאיהם, לייעוץ כיצד עליכם למצות את זכויותיכם על פי חוק הירושה פנו עוד היום לעו"ד צוואות וירושות.

כיצד עלינו לממש צוואה או ירושה?

כדי לאפשר חלוקת עיזבון, על פי ירושה או על פי צוואה יש צורך להכריז על זהות היורשים. לשם כך עלינו להוציא צו ירושה / צו קיום צוואה. הוצאת צו כזה תיעשה על ידי פנייה לרשם לענייני ירושה המצוי באזור מגוריו האחרון של המנוח ערב פטירתו. מדובר בהליך קצר ופשוט אשר עורך דין צוואות וירושות יכל לבצע במהירות ובעלות לכל כיס.

צו קיום צוואה

במידה והמנוח הותיר אחריו צוואה, יש צורך לפנות לרשם לענייני ירושה (טפסים) בבקשה לקבל צו קיום צוואה – זהו צו משפטי אשר ניתן על ידי הרשם לענייני ירושה, בהתאם לבקשת היורשים ועל היורש – המבקש לחתום על מסמכים הצהרות ולצרף אסמכתאות שונות.

צו ירושה

במידה והמנוח לא הותיר אחריו צוואה, גם אז עלינו לפנות לרשם לענייני ירושה (טפסים) בבקשה לקבל צו ירושה, גם פה מדובר בצו משפטי שניתן ע"י הרשם לענייני ירושה, בהתאם לבקשת היורשים על פי הצוואה.

עם קבלת הצו ניתן לגשת לכל מוסד המנהל רישום על פי דין, לרבות לשכת רישום המקרקעין, סניפי בנקים, משרד הרישוי, חברות ביטוח וכו', ואז בעצם יוכל היורש, הן על פי דין והן על פי צוואה לממש את העיזבון ולקבל את חלקו בעיזבון הרשום על שם המנוח.

פסילת צוואה

בלשון משפטית: התנגדות לצו קיום צוואה, לאחר הגשת הבקשה לצו קיום צוואה, כל אדם יכל להגיש התנגדות למתן צו קיום הצוואה, וזאת מחמת פגמים שונים שנפלו בצוואה. אלה הם מקרים בהם אדם טוען כי הצוואה איננה משקפת באמת ובתמים את המציאות ו/או רצון המנוח או רצון אותו אדם אשר הגיש התנגדותו לצו קיום הצוואה.

במקרים בהם מוגשת התנגדות לצו קיום צוואה, הרשם לענייני ירושה מיד מעביר את הבקשה לסמכות השיפוטית של בית המשפט לענייני משפחה. ואז אנו מצויים בהליך משפטי לכל דבר, במקרים כאלה יש צורך אקוטי להיעזר בעורך דין צוואות, על מנת שייצג את זכויותיכם על פי דין ויפעל בהליכים המתאימים.

על מנת לעמוד על זכותכם בירושה, מלאו את הפרטים על גבי הטופס ובהליך פשוט ומהיר, ללא התחייבות, עורך דין צוואה יחזור אליכם תוך זמן קצר, אל תהססו, כל פעולה והליך שיינקט כבר בתחילת הדרך עלול לחרוץ את גורל התיק והירושה.

חייגו לקבלת ייעוץ ללא עלות