דמי פגיעה בעבודה

דמי פגיעה בעבודה ישולמו על ידי המוסד לביטוח לאומי למבוטח אשר במהלך עבודתו נפגע ואיננו מסוגל להמשיך לעבוד עקב הפגיעה. דמי הפגיעה נועדו לפצות את המבוטח על אובדן ההכנסה בשל הפגיעה האמורה והם ישולמו במהלך 13 שבועות לכל היותר.

אדם עומד בדרך אחרי תאונה בדרך לעבודה

 

בפורטל עורכי הדין דין נט תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי לצורך הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה מהמוסד לביטוח לאומי, היכנסו לפורטל וצרו קשר עם עורך דין עוד היום!

הזכאות לדמי פגיעה ביטוח לאומי

על מנת להגיש תביעה לדמי פגיעה בעבודה על המבוטח לעמוד בתנאים הבאים:

  • על המבוטח להיות מבוטח בביטוח נפגעי עבודה.
  • עקב הפגיעה בעבודה המבוטח איננו מסוגל להמשיך בעבודתו או בכל עבודה דומה אחרת.
  • המבוטח הוכר בתעודה כי הינו בעל אי כושר עבודה וכי המבוטח לא עבד בתקופה המצוינת בתעודת האי כושר.

אופן הגשת התביעה

תביעה לאי כושר עבודה תוגש למוסד לביטוח לאומי הקרוב לאזורי מגורי התובע על גבי טופס תביעה לדמי פגיעה בעבודה לנפגע עבודה. לכתב התביעה יש לצרף: מסמכים רפואיים, תעודות רפואיות, טופס ויתור על סודיות רפואית וכדומה. את התביעה ניתן להגיש באופן ישיר לסניף הביטוח הלאומי, בדואר או באופן מקוון באתר של המוסד לביטוח לאומי.

עורך דין העוסק בדמי פגיעה בעבודה

במידה ואתם שוקלים הגשת תביעה בגין דמי פגיעה מעבודה נגד המוסד לביטוח לאומי, היוועצו עם עורך דין מומחה בתחום, אשר יסייע לכם להגיש את התביעה בהתאם לכלל דרישות המוסד לביטוח לאומי לצורך הכרה בפגיעה מעבודה. הגשת תביעה מנומקת בצרוף כל המסמכים הנדרשים תחסוך לכם זמן וערערים.

במקרים חריגים בהם המוסד לביטוח לאומי נוהג בחוסר הגינות, עורך הדין ישקול הגשת עתירה כנגד החלטת המוסד לביטוח לאומי לדמי פגיעה בעבודה.

להרחבה מקצועית בנושא קרא את המאמרים הבאים

ימי מחלה לאחר תאונת עבודה

תאונת דרכים בעבודה

זקוקים לשירותי עורך דין שמתמחה בתביעות לדמי פגיעה בעבודה באזור מגוריכם? השאירו את פרטי הקשר שלכם בטופס המקוון שבאתר ואנו נקשר ביניכם לבין טובי עורכי הדין במהירות וללא התחייבות.